• Pri naročilu nad 100 € dostava brezplačna.
  • 03 749 29 30

Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNI POGOJI IN UPORABA E-TRGOVINE

Podjetje HARVEY d.o.o. – spletna trgovina, vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo obutve in drugih izdelkov, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna. Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

2. NASLOV IN IME PRODAJALCA:

2.1  Ime in sedež podjetja: Harvey,d.o.o. Kozje 142 , 3260 KOZJE

2.2. Poslovna enota ŠENTJUR (INDUSTRIJSKA PRODAJALNA in PROIZVODNJA):

NASLOV ZA VRAČILO IZDELKOV:

Harvey d.o.o. PE ŠENTJUR , Cesta Kozjanskega odreda77 , 3230 ŠENTJUR

T: 00386 3 749 29 30
F: 00386 3 749 29 31
E: info@harvey.si

3. NAROČILO

Poslano naročilo kupec lahko prekliče v roku dveh ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Ob naročilu kupec prejme predračun, katerega veljavnost je 3 dni.
Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov e-mail. To ne pomeni, da je izdelek dejansko na zalogi. Dokler vam podjetje HARVEY d.o.o. ne potrdi naročila, se smatra, da je predračun samo neobvezujoča ponudba. Naročilo-predračun, se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.

4. ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje Harvey d.o.o., lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

5. PLAČILNI POGOJI

PO POVZETJU

plačilo po povzetju (plačilo dostavni službi)

Ob plačilu po povzetju vam dostavna služba zaračuna znesek naročila s poštnino.

PO PREDRAČUNU

Naročeno blago kupec po prejemu predračuna plača na TRR podjetja, ki je naveden na predračunu in se sklicuje na št. predračuna.

Po plačilu predračuna se naročeno blago dostavi kupcu skladno z pravili dostavne službe in kupec dostavni službi samo podpiše prevzem.

* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu z nakazilom na transakcijski račun, pri čemer se cena ne spremeni.

Jezik v katerem se sklene pogodba: Slovenščina

6. PREVZEM IN DOSTAVA

Dobavni rok je od 1 do 14 dni, prvi dan se šteje dan po plačilu predračuna oz. uspešno opravljenega naročila.

7. OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem je možen v naši ind. trgovini, pri tem pa nujno s seboj prinesite natisnjen predračun, ki ste ga dobili po elektronski pošti ob potrdilu naročila. V primeru, da tega ne boste imeli s seboj, prevzem ne bo možen. V primeru plačila izbranega izdelka preko TTR, morate počakati, da vam pošljemo obvestilo, da smo vaše nakazilo prejeli. Po tem ga lahko dvignete z natisnjenim predračunom v naši trgovini.

8. SPLETNA CENA

Navedene spletne cene veljajo le za nakupe v Harvey spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v ind.prodajalni Harvey PE Šentjur in ostalih prodajalnah drugih pravnih oseb.

9. CENA DOSTVE ZA SLOVENIJO

Cena dostave do zneska 100,00 Eur je 3,90 €, nad to višino naročila pa je brezplačna.

10. STVARNE NAPAKE

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v zakonskem roku (2 leti) za prijavo stvarnih napak 2 meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec mora na obvestilo o stvarni napaki odgovoriti najkasneje v roku 8 dni.

Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo denarja plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali vračilo plačanega zneska.V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja.

11. VRAČILO BLAGA

Če z naročenimi izdelki niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, morate to storiti v 14 dneh od dneva, ko ste prejeli blago. Po obvestilu o odstopu od pogodbe morate blago vrniti na naslov Harvey d.o.o. Cesta Kozj. Odreda 77 , 3230 ŠENTJUR . Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo v roku oddano na pošti. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Tudi če kupec v petnajstih dneh po prejemu,brez obvestila, vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila . Vrnili vam bomo celotni znesek kupnine. Pri tem nam pisno pošljite svoje podatke z naslovom in telefonsko številko, številko tekočega računa in celoten znesek vam bomo nakazali v roku NAJVEČ 14 dni od prejema blaga. Pri nepopolnih podatkih nakazila ne bo možno izvršiti. Vsi podatki o sklenjenih pogodbah se hranijo na sedežu podjetja v elektronski obliki. Naslov na katerega lahko vrnete artikel je napisan na dostavni prejemnici. Stroške poštnine vračanja blaga nosi kupec sam. Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen pa mora biti originalni račun. Embalaža naj bo ponovno zavita in nepoškodovana. Poškodovane ali prelepljene embalaže ne sprejemamo in tako vračilo bomo zavrnili. Navedene izdelke menjamo za enak izdelek le, če so poškodovani ali je na izdelku vidna napaka. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile, bomo morali reklamacijo blaga zavrniti.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Obvezno morate predložiti originalen račun nakupa.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov prodajalca. Naslov prodajalca je naveden v točki 2. Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je pristojno sodišče, ki je krajevno pristojno za stalno prebivališče naslovnika. Naše podjetje ne priznava nobenega izvajalca IPRS. V primeru nesporazuma lahko zahtevo za izvensodno poravnavo podate na tej spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. To storitev lahko uporabite samo, če prebivate v EU in če ima vaš trgovec sedež v EU.

13. MOŽNOST MENJAVE SLOVENIJA

Vsak kupljen artikel lahko tudi zamenjate. Lahko nam ga pošljete na vaše stroške nazaj v originalni embalaži nepoškodovanega ( ne nošenega ) in poslali vam bomo drug izbrani artikel. Embalaža naj bo ponovno zavita in nepoškodovana. Poškodovane ali prelepljene embalaže ne sprejemamo in tako menjavo bomo zavrnili. Nujno nam pošljite elektronsko obvestilo o menjavi ali nas pokličite po telefonu, da preverimo, če je nov izbrani artikel na zalogi. Prejeti artikel nam v tem primeru pošljite na naslov, ki je napisan na poštni prejemnici. V primeru, da bo izbran artikel cenejši boste doplačali le 3,90 € stroškov storitve pošiljanja razliko pa vam bomo nakazali na TRR, ki ste nam ga sporočili po elektronski pošti. Naslov: info@harvey.si. V primeru zamenjave za dražji artikel, pa boste doplačali razliko med vrnjenim in izbranim artiklom. Če boste nakazovali na naš TRR bo strošek pošiljanja 3,90 € .Obstaja tudi možnost, da izbrani izdelek zamenjate, z originalnim računom, v naši ind. Trgovini v Šentjurju. Blago vam bodo brez kakršnihkoli doplačil zamenjali, v kolikor se boste odločili za isti artikel v drugi številki ali za drug artikel, ki stane enako, kot je znesek za artikel na vašem računu. Če pa se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bodo v račun vzeli vaš artikel po vrednosti, ki je napisana na vašem računu, razliko pa boste doplačali.

0
Ogled košarice